jullov

Nu är det verklugen jullov på riktigt. Som så väldigt många jullov innan så sitter jag nu sent på kvällen/natten framför datorn och läser bloggar och googlar runt. Det hör på något sätt till jullovet att man ska komma in i fel dagsrytm, somna alldeles försent och vakna då halva dagen gått.
Jag fick världens lust att blogga nu, men har egentligen ingenting att blogga om. Så det blev ett till inlägg med lite bokstäver med liten innebörd. 
 
Just nu känner jag mig väldigt lycklig. Jag försöker njuta och ta tillvara på dagarna, eller iaf försöka hitta något bra med varje dag. Att ta tillvara på en dag kan man göra på olika sätt. Det behöver inte vara genom att jobba hela dagen och sedan ha fullspräckt schema på kvällen. Jag kan ta tillvara på dagen genom att vara med någon jag tycker om, och bara njuta av närhet även fast man inte gör så mycket. Jag hoppas alla människor som är sönder stressade, under jullovet, helgerna och under 2015 försöker tänka på att ibland ta det lungt, inget göra någonting och bara vara med nån man tycker om. 
Kom ihåg att se dom små goda sakerna i vardagen. 
 
pusskram, nu ska jag sova, tänka på mina vänner, min pojkvän och min familj <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0