Snart blir det ny start.

Jag har köpt en ny dator som jag antagligen kommer få på fredag. Så hade jag tänkt lämna in min telefon på byggning på samma gång när jag hämtar datorn så då kommer jag bli telefonlös under en tid. Antagligen kommer det bli mindre inlägg då men jag hoppas jag får uppdaterat med ordentliga bilder då istället. Jag ska försöka ta tag i dethär med fotandet nu igen. :) Har knappt knäppt några bilder med systemkameran i sommar. Vilket är ganska synd eftersom Lydia har ny kamera och det blir verkligen bra bilder med den. 
Så ska jag försöka få fixat ny bloggdesign. Jag är mer än trött på den jag har nu, faktiskt så har jag aldrig tyckt om den heller riktigt.. Så om nån är intresserad av att fixa bloggdesign så kan ni gärna höra av er. 
Jag har också funderat på att byta bloggportal, men tror nog jag ändå fortsätter här. Tycker det är så kul att kunna gå snabbt tillbaka i arkivet och kolla vad jag skrivit för ett år sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0