Sämt bloggning

Hej, jag lever.
Bloggen har igen legat nere en stund, jag har haft ett helt okej veckoslut.
Fredagen satt jag hemma och kollade serier, tills Anna och Toffi knacka på dörren med pizzor. Hur gulliga som helst. 
På lördagen så fixade jag mig lite och packade det jag skulle ha med till Annas. Toffi och Anna hämta mig och vi for till Kokkola och köpte mat till kvällen. Vi gjorde en helt okej middag. Noora och Matti kom och käka med oss och så satt vi en stund vid annas tills vi for iväg till Nedervetil och var där resten av kvällen.
Idag så har vi inte gjort mycket, kollat film, käkat ships, sovit lite till och nu försöker jag skriva en filosofi uppsats. Det går ganska så slött fram eftersom jag inte har någon bok med mig här och måste googla allting.. Men det går. :) Nu ska vi väll snart iväg och käka någonstans, man mår inte så bra av endast godis och ships..
Jag fixade efterrätten och den blev faktiskt riktigt god. Den hann bara smälta lite för mycket.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0