Ridlektion

Hejsan, har inte hunnit blogga förräns nu. I stallet idag så for det 3 timmar sådär bara. Med resorna inräknade då. Idag red jag en ny ponny en mindre dponny, Väiski heter han och det gick helt okej först. Mot slutet tröttnade han lite och det gick sämre. Men jag tror jag kmr rida honom flera gånger så vi får nöta på. :) Min rygg kändes riktigt bra, jag kunde tillochmed sitta ner i kort trav utan problem. Vilket är super bra! :D Nu behöver musklerna i ryggen bara mjukas upp. Så hoppas jag att jag snart är i helt normal form. :D
Fotade gulliga Arttu idag, jag har alltid tyckt sånahär hästar är så snygga. Men vissa tycker tvärtom. Så häftigt med blåaögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0