Glömt bloggen

Haloj, jag har verkligen glömt bloggen under veckoslutet.Egentligen har jag inte så mycket att skriva om. Igår kväll så satt vi först hos Dennis på terassen med ett gäng. Sedan så fortsatte jag och dennis på en grillfest, därifrån sedan till byn och hem. Helt kul kväll, mådde lite dåligt mot slutet men annars så. 👌
Idag har vi inte gjort något förutom kollat film. Så skön söndag. Tyvärr har jag lite problem med ryggen. Hela ryggen är just nu helt styv och stel. Igår kväll så stack det som i bröstet då jag andades, idag har jag inte nån sån värk utan istället så har jag riktigt tungt att andas. 
Men nu ska jag duscha och sedan iväg på filmkväll. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0