fml

Vi hade klubbtävling i stallet idag, jag skulle hoppa en klass med kukka. Redan på uppvärmningen kändes hon konstig och vi fick inte riktigt något flyt. Efter första hindret hade jag typ glömt banan så jag fick göra en voly och fortsatte där efter till andra hindret. Några galoppsprång efter andra hindret så hoppade hon plötsligt åt sidan och jag hade ingen chans att hålla mig kvar. Plötsligt så flög jag i marken och kände hur det knaka i ryggen. Trodde först jag skulle dö typ. Men jag klarade iaf av att röra både ben och armar så efter ett tag ledde dom ut mig från banan och jag fick ligga på en soffa en stund med riktigt sjuk värk i ryggen. Nu ligger jag hemma i sängen, med värk. Har antagligen sträckt nån muskel (?) så vi får säkert åka till sjukhuset imorgon. 
Nu ska jag tråka ihjäl mig i sängen och hoppas på att jag kan gå på första maj iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0