Bajsblogg

Usch vad jag har bloggat om tråkiga saker på senaste tiden. Påsklovet har jag tillbringat till störst del med Nelli. Hos henne, hos mig och hos henne. Vi har gjort massor med roliga saker, bakat, solat, kört moppe, skadat oss, ridit, haft sovsällskap, festat, levt livet, varit sura, varit glada osv. Super skönt har det varit med ett längre lov så man hunnit göra saker. Nu har vi tre skoldagar kvar av denhär veckan och så i nästa vecka har vi också bara tre skoldagar. Super härlit. 
Jag har massor med läxor kvar att göra tills imorgon så ska ta tag i dem nu innan jag ska kolla senaste top model sverige avsnittet.
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Varför kallar du anna till nelli ?

Svar: För att jag tycker om att ge kallnamn åt människor. Kallade först anna för brunelli och sedan brev det lättare att säga nelli. :)
Sara Forsberg

2014-04-23 @ 08:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0