Onsdag

Mina dagar är väldigt ohändelserika. Det händer ingenting extra. 
  • Vakna lite efter 6 på morgonen
  • Börja skolan 8
  • Sluta skolan 3
  • Komma hem lite före 4
  • Fixa mat eller göra annat onödigt i nån timme
  • Mata Larry och gå ut med han
  • Mata farfars hundar
  • Göra något onödigt 
  • Klockan blir 9 och jag är helt trött
  • Lite efter 10 somnar jag
Så jag har inte så mycket speciellt att blogga om. Känner att jag bloggade mycket bätre förut? Besökar antalet har sjunkit en del, men det är helt klart mitt fel eftersom inläggen blivit så tråkiga. Ja - jag är medveten om det själv också och ska försöka skärpa mig.
Nu som näst på mitt "onsdagsschema" så ska jag ut med Larry och sedan fara iväg och mata farfars hundar. Bra med friskluft iaf. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0