konsär på hög nivå

I fredags på kvällen så var jag tvungen att gå på nån konsär i Karleby. Man måste ha gjort det för att få godkänt i första musik kursen. Konsären var helt okej.. Efter det hamna ja en stund i Nedervetil. När jag sedan kom hem stack jag iväg till en ganska tråkig hemmafest. Haha, jag satt mest på datorn. ^^
 
I lördags så var jag som servitör tillsammans med Anna, Milla och Axel på ett 40 års kalas. Det var riktigt kul, men jag vill nog inte jobba i framtiden som servitör.. x) Efter 2 tiden så var jag riktigt trött och somna på en soffa.. Så typiskt jag. Hahah. Dom andra festade som mest då så jag missade förstås det roligaste men så är det.
 
Idag så vakna jag upp hos Nellis, har försökt läsa på tyska prov och gjort Historia powerpoint presentation tsm med Daniel. Vi har faktiskt fått ihop ganska många sidor tillslut. :D Bilderna i förra inläggen får ni skatta åt, det har jag och Anna iaf gjort, hahaha! Vilka minnen man får då man kollar på gamla bilder. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0