Hästfeber

Något som jag nu verkligen är inne och ivrig på igen är ridningen. Vilket är jätte kul! Dock så skulle jag vilja ha egen/foder häst för att träna och tävla mer. Men det finns så otroligt dåligt med stallplatser här.
 
Jag vet flera som tycker man inte ska skaffa häst då man börjar gymnasiet. De tycker man ska satsa på läxor och prov helt, istället för att dela upp tiden mellan läxor och hästan 50%/50%. Jag vet att jag skulle hur bra som helst ha tid med häst under skolveckorna. Denhär perioden är kanske lite knapp, men det går alltid att planera så att man hinner med allt.
Att man ska ge upp sina drömmar för att man går i gymnasie tycker jag låter helt sjukt. Satsa på det man vill istället, det går alltid att kompromissa.
 
Lite blandade hästbilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0