Boknörd eller nåt i den stilen

Ni som känner mig, eller går i samma skola som jag kanske har märkt att jag suttit med en bok framför näsan nu under 2 dagar. Jag har nämligen läst den sista boken ( eller jag trodde det var den sista ) av serien Vampire Academy. Boken har jag nu läst igenom på 3 dagar den har över 500 sidor så ni kan förstå att jag suttit ganska så FAST vid boken. Jag trodde som sagt att det var sista boken, och när jag läser sista sidorna eller kapitlen blir jag såå besviken! Jag trodde ändå att det skulle svänga på slutet, vilket det verkligen inte gjorde. Det blev bara värre. Haha, jag fick nästan panik och hittade som tur på nån av dom sista sidorna där det stog att nästa bok kommer ut 2011. Alltså måste den finnas i biblioteket. Men ändå var jag tvungen att ringa och fråga Anna ifall det stämde att det fanns en bok till. Hon hade bråttom men hann ändå lugna mig lite, så nu kan jag nog åka och rida lektion + läsa lite på tyska provet.
Men påriktigt tycker jag ni alla ska läsa dom här böckerna! Det finns tydligen 6 stycken av dem och dom är helt bäst! Helt klart bästa böckerna jag någonsin läst. Dessutom finns det tydligen också filmer? Men jag tycker ni ska läsa böckerna först för dom är så otroligt bra.
Gå och låna eller köp den första boken i serien och jag kan garantera att efter 50 sidor är ni fast. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0