Bloggbråk på #högnivå

De flesta som läser dom "stora" bloggarnas bloggar har säkert märkt vad som är på gång nu. Ägaren av den stora skvallerbloggen som också heter skvallerbloggens.se har blivit avslöjad eller vad man nu ska kalla det. FLERA stora bloggerskor har nu gjort ett inlägg och visat bilder på hur den här tjejen Sara emelie Persson ser ut. 
Jag vet inte själv riktigt på vems sida jag ska stå. Jag tycker skvallerbloggens.se har varit underhållande att läsa, men ibland har man nog tyckt lite synd om bloggarna hon skvallrat om.
Bloggare som satt bilder upp på Emelie är t.ex Dessie, Kissie, Paow, Paulina dessa är kanske dom största. Dethär kommer nog troligen bli en polis sak så det lär bli intressant att följa hur det går.
Lite överdrivet tycker jag, men så blir det om man gör dom stora sura.
Är man med i leken, får man leken tåla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0