Svar

Eftersom jag inte har något bätre att göra nu så tänkte jag svara på frågorna jag fått. :)

Har du pojkvän?

Nepp ^^

har du bra självförtroende?

Ja, helt okej. Ibland har man såklart dom stunderna då allt känns skit.. Men oftast ändå bra. :)

Vad är det som har hänt när du ibland skriver om polisanmälan och så..? :O

Det finns fake konton på en tjej som kallas "sara andersson", hon laddar upp bilder, ansikts+profilbilder på mig, och bilder på andra halvnakna tjejer där inte ansikten syns. Konton finns på IG & KIK. Så ja, ni förstår nog säkert vrf jag vill ha bort dessa konton.. Här fick ni nu en enkel förklaring.
Hur länge har du ridit? 

Jag började ta lektioner då jag var kanske 7 år? är 16 nu så det blir 9 år. Dom första åren red jag nog ändå inte så riktigt ofta.

Har du nån gång ramla av och brutit nått? 

Jag har ramlat av så många gånger så jag tappat räkningen, men aldrig skadat mig riktigt allvarligt. Vissa gånger har varit värre än andra, men aldrig så att jag brutit något.

Vad har du för kamera? 

En canon eos 1000D, som jag har haft sedan 2009. Den börjar bli gaaaanska slut. :D

Vem fotar alla bilder av dig?

Det är lite olika. Oftast min syster, men även ibland Anna. :)

Saknar du Liv?

Ja, det gör jag ganska ofta. Jag hann ju ha honom ganska länge ändå. Brukar ofta tänka på hur det hade gått ifall vi hade köpt honom. Men han har det nog säkert bra där han är nu också. :)

Ska du tävla något iår? 

Jag vet inte. Kanske nån träningstävling vid Takalan Talli. Skulle vara riktigt kul iaf. 

Av vilket märke är din hjälm? 

Charles Owen

Varför har du ingen egen häst om du nu vill ha?

Man kan inte få allt man vill ha. ;) Men den största orsaken är nog stallplats. Jag skulle ha en/flera på G ifall vi skulle ha stallplats..

Hur många besökare har du per dag? :)

Det varierar något enormt. Min blogg har ju varit ganska "anonym" och endast mina vänner har vetat om den. Plus dom som följt med sedan hästbloggarna. Men sådär medelsnitt kanske 70 läsare? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0