Prov

Prov på prov på prov. Innom en vecka nu kommer jag att ha 4 stycken prov. 3 språkprov plus ett geografi. Imorgon börjar vi intensiva veckan med finska. Vilket är det lättaste ämnet för mig. - Ändå sjukt jobbigt. Har väldigt svårt för att plugga ord, känns som om jag aldrg lär mig dem. 
 
Nu går inte Lucia intervjun längre att ändra på. Den blev helt okej, men känner att det blev lite mycket om pengar. hahaa, de här ju inget med lucia att göra..x) Men lixom, dom fråga vad jag skulle göra om jag fick en miljon. Så var det en fråga typ om framtiden eller något, och så vill jag ju kanske studera till ekonom. Så blev det igen lite frågor om det. Men jag kan ju inget åt att hon fråga över det så. Tror man genom endast texten skulle märka att det är jag som svarat på frågorna. :D Men jag medger att det var riktigt svårt att svara på vissa frågor, t.ex förebilder. Visste inte alls vad jag skulle svara på den.. Haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0