Jenas+Linnesak

Jag hade tänkt att jag skulle köpa typ underkläder plus någon vit tröja från stan. Inget av det fick jag hem. Först så hittade jag typ ingenting, hann gå ett varv i alla butiker. Tillslut hamna jag vi JC och hittade ett kult linne, lite fladdermus style längre på röven, kortare fram. Testade den och den var riktigt kulig. :)
Dessutom testade jag ett par gråa jeans som var riktigt kuliga dom med så köpte dem också. Velade fram och tillbaka då jag hittade en lila snygg tröja, dock var den ganska dyr så den fick lämna i butiken.
Är riktigt nöjd tillslut, även fast det inte blev det jag planerat eller egentligen riktigt behövt. Bra att ha ändå. O:)
 
Nu sitter jag här med värdens träningsvärk från igår OCH idag.. Anna & jag har blivit tokiga. Ska prata på skype och dricka te. Pussipuss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0