#girlpower

Jag & Anna har haft en riktigt mysig helg. Vi har hunnit med massor roligt. Igår på dagen nångång efter att vi slavat ute så kollade vi filmen the last song. Rann en massa tårar ner för mina kinder iaf. Jag har verkligen jobbigt med att se filmer där folk har cancer. Det som jag märker på mig själv är att jag ändå alltid till det sista hoppas och tror dessa sjuka människor ska klara sig. Ibland klarar dom sig, men oftast går det ändå inte så bra för den i filmer. I verkligheten så ska man hålla hoppet uppe, ibland sker mirakel. <3
Till kvällen fixade vi oss och for sedan ut och äta, därefter stack vi iväg och hade roligt. Har nog aldrig skrattat så mycket med Anna som den kvällen. :''D
Imorse så kollade vi ett avsnitt supernatural och käka ben&jerrys. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0