Bloggar jag läser

Jag läser vädligt många bloggar. Få av mina vänner har blogg, så därför är det mest stora bloggar jag läser. Kissie har länge varit min favorit. Egentlugen vet ja inte varför, många gillar ju inte henne alls - kanske därför jag gillar henne så mycket. Nämen, tycker hon bloggar bra. :)
 
Här kommer bloggarna, lite sådär halvt i favoritordning.
Här är bloggarna jag läser varje dag.
 
Kissies.se Just därför för jag tycker hon är så ball. 
 
Dessies.se Började läsa Dessies blogg då det kom fram att hon var gravid. Innan det hade jag läst bloggen sådär ibland. Men tycker Dessie är riktigt stark!
 
Nellieberntsson.se Nellis blogg har jag kanske läst sedan hon var med i ponnyakuten. Riktigt cool tjej på 13 år, väldigt duktig på att rida är hon också. 
 
Blondinbella.se Otrolig affärskvinna som väntar barn och har inte alls långt kvar tills hon ska föda. 
 
Linnolsson.se Riktigt bra blogg som bara skriker gilrpower. Linn är riktigt duktig på att få vardagen att kännas lyxig.
 
Ztreliin.se Ztreliin är första bloggen jag började slaviskt läsa, och har följt nästan hennes bloggresa. Duktig bloggare, dock är jag inte så intresserad av hästbloggar längre så den har hamnat lite åt sidan.
 
Andra bloggar jag kikar in på då jag hinner.
Tyrashastar.se, Carlssonpataket.se, viktorfrisk.com, ponnysanning.se fler finns, men dessa kommer jag på nu. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0