Uppdateringn

De senaste dagarna har jag endast skött uppdateringen från mobilen, otroligt lätt det blivit att blogga nu alltså. Men nuu känner jag att jag vill skriva av mig lite ordentligt. - Det är ju därför man har bloggar. Så tänkte bara i dethär inlägget berätta massa shit som jag kanske inte tagit upp, sådant som ni säkert inte bryr er alls om. Men isf så hoppa över det här.
Jag kollade nyss en så härlig film som jag bara på något sätt missat att kolla. Filmen The Lucky One med Zac Efron. Ååååh vilken film. Om ni inte kollat den så ska ni absolut göra det.
Jag har sådär lite små ångest inför nästa prov veckor, det kommer bli tungt. Ifall jag av någon konstig aning blir vald till lucia trion, (vilket jag nog inte tror) så skulle jag missa  3 av 4 prov. Nåja det blir kanske ett framtida problem.
Ikväll sitter jag bara hemma, även fast jag är lite sur över att det är super tråkigt och jag behöver socialt sällskap så är det ändå ganska chill. Går runt i värdens fulaste outfit och spelar spel på mobilen ungefär. (Y)
Nån ledig som vill prata? :*
Blablabla nu ska jag sluta skriva massor med skit. Pusskram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0