Imorgon

Imorgon ska jag till stan med iaf pappa. Behöver häften, pännor och såna små saker till skolan. Så ska jag söka efter något att ha på mig på lillajul. Men det viktigaste! - Jag ska äntligen kolla på en telefon, och troligen köpa en också. :D Hihi.. Jag fick testa en Iphone 5c i förra helgen och den verkade super bra. Fast jag vet inte riktigt om jag vill ha den. Jag är ju inte direkt känd för att ta bra hand om telefoner.. 
Ååh, vet inte vad jag riktigt vill ha. Ända krav jag har är typ att den ska ha BRA kamera och det ska kunna gå att ha IG, alltså blir det ingen Lumia, även fast det kanske skulle ha fungerat om dom haft bätre appar. 
Får se vad jag kommer hem med för telefon. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0