Hejdå super blondiie

Jag har verkligen tröttnat på min hårfärg nu. Just nu har jag typ pearlblond färg. Vad det nu riktigt är, men så hette iaf hårfärgen jag färgade med. Tyvärr blir mitt hår väldigt snabbt lite sådär gult. Vilket jag inte gillar alls.
Dessutom har jag alltid varit blond, jag färgade håret första gången i början på nian. Är också väldigt ljus så skulle nog inte passa i nån riktigt mörk färg. Ändå skulle jag inte vilja vara såhär ljus, fjortis blond som pappa säger..
Ungefär den färgen är mitt hår just nu. Väldigt väldigt ljust.
Jag hade gärna haft lite mörkare blond, med typ bruna nyanser i, lite sådär typ askblond? Googlade lite och hittade iaf en bild som var riktigt fin typ nån sån skulle jag verkligen vilja ha.
Tyckte detdär var super duper snyggt. Vill verkligen ha.. Hittade också en annan bild som jag inte gillade lika mycket men den var snygg också.
Dom hårfärgerna där är lite mörkare? Men typ något sånt här vill jag ha.. Orkar inte med samma tråkiga hår hela tiden. Dessutom så kanske jag inte skulle se lika blek ut nu under vintern med nån sådandär hårfärg? O:)
 
Det negativa med allt dethär är att frissa besök kostar massor. Så nu handlar det om att välja, hårfixning för 100 euro vilket är typ en tredjedel av vad dom nya stövlarna jag hamnar köpa kostar. Kanske ett frisör besök kunde bli min julklapp? Ååh smart jag e. ;)
 
Färdig pratat hår för den här gången. Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon och skriva en super viktigt uppsats i modersmål.
Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0