Sista dagen som 15 åring

Sista kvällen som 15 åring och jag sitter hemma och läser bloggar och kollar filmer. Lite tråkit kanske, men finns inget annat att göra ikväll. Året som 15 åring har varit bra, men jag hoppas förstås att nästa år ska bli bätre! Min nya ålder invigs med Anna imorgon. Vi ska äta vår egna specialitet.. ;) Jag hoppas vi ska kunna åka till villan, ifall nån annan inte är där. Sker ändå inget här i detta lilla ställe.. Väntar så på att börja i gymnasiet och lära känna ny människor! 
Men 15 har varit en bra ålder, man har inte längre känt sig så liten. 16 år, låter egentligen ganska mycket.. haha, snart dör jag ju.. ^^ Ne, nu skriver jag bara skit. x)
Ifall det inte hade varit stafettkarneval under helgen då jag fyller, så hade ja bjudit folk till villan på feest. Men nu blir det inte så. Får ta det någon annan gång. :) 
Nu ska jag kolla på film och kanske blogga lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0