Ljus tjejj här.

Jag är väldigt ljus i mitt skinn. Äkta finländare.. Det här leder ju till att jag har svårt att få någon färg att fastna på mig. I Thailand under första veckan så var anna otroligt mycket brunare än jag.. Som tur hann jag under andra veckan sola mycket och komma ifatt Anna med brännan. Nu har jag haft knappt nån färg kvar sedan Thailand, men jag märker också att brännan fastnar lite bätre med grunden från Thailand. Eller är det kanske bara något jag tror (hoppas). Men jag har faktiskt bränt mig på bröstet två dagar i rad. Vilket inte heller är bra. Men då man jämför med hur jag såg ut i thailand känns det inte så farligt.. Eftersom vi har otroligt bra väder nu så har vi solat i skolan under rasterna och efter skolan. Helt awesome med lite värme nu! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0