copycatzz

Här har dom lyckats ganska bra med att kopiera Jeffrey Campbell skorna. Märket have2have är skurken. Have2have har kopierat många märken, bla Jeffrey Campbell. Skon till vänster är den "äkta" och den till höger är kopian. Det stora som skiljer dem åt är priset. Jeffrey Campbell skorna kostar ca 150 euro medan have2have kostar endast ca 60 euro. Jeffrey skorna är också av äkta läder och inget fuskläder som have2have skorna. Jag själv tycker jeffrey skorna är snyggare, även fast have2have har lyckats ganska bra. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tindra

Håller med dig, Jeffery skorna är snyggare;)
Gå gärna in på min och min kompis blogg och skriv några this or that. Om man skriver mer än 10 this or that så får man en länkning!

2013-05-02 @ 19:58:02
URL: http://aprikoserna.blogg.se
Postat av: NellieB

Sv. Precis så tänker jag eller stackars den människan som måste må så dåligt och skriva sån skit på min blogg.
Strunta bara i dom ❤😉 Nåt rätt gör du som får dom att lixom försöks få dig att må dåligt.
Kram

2013-05-02 @ 21:07:57
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0