13 dagar kvar

Om exakt 13 dagar fyller jag 16.. Kommer nog inte ske något häftigt då tror jag. Inget speciellt, får bara hoppas att jag får Kenza 9 jackan. Mamma & pappa tycker nämligen den har lite för mycket dragkedjor och annat greijjs. Håller till en viss del med, de är många extra grejjs på den. Men inte så det stör, dessutom är formen på jackan helt awesome, smal, smala armar och ganska kort. Nåja, blir som det blir. Känns som om det var just då jag fyllde 15. Nu ett år senare märker man ändå att man inte var så stor. ;) 
20 dagar kvar till skolavslutning, helt supär. Har fått känna på lite sommarlov den här helgen. Sommar 2013 - du är så jäkligt väntad!
Bild från igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0