Vår klädsel

Jag har redan börjat tänka på vårkläder, jackor och skor. Även fast det är -15 grader ute som bäst nu.
Jag vill så gärna ha en ny jacka i mörkgrön färg. Tror det skulle se helt awesome ut med dom nya orange byxorna. Sedan drömmer jag om en Kenza skinnjacka till födelsedag, men trogligen blir det nog bara drömmar. 
Nya skor behöver jag också.. Men ska vänta på att pappa beställer från zalando eller nelly så beställer jag på samma gång.. ;) Zalandos hemsida tycker jag är skit dålig. Eller de har bilderna på skorna från en sådan vinkel så dom ser riktigt långa/stora ut. Så för att se hur skorna ser ut rakt från sidan eller fram så är man tvungen att klicka in på skon och kolla där de finns fler bilder.. Så lite jobbigt att kolla runt på skor på zalando. 
Kläder som jag kommer köpa ivår är byxor i färggranna färger. Jeans tyg är riktigt pop i vår/sommar.. Finns massor med snygga jeansskjortor överallt nu. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0