TIPS Wampire Academy

I lågstadiet var jag verkligen till 100% en bokmal, jag läste och läste. Det här har gett mig lite försprång i olika skoluppgifter. Nu under högstadiet har jag inte alls läst så mycket. Några böcker i året, förut var det ett par böcker i veckan. Men i thailand så hade jag tid att läsa mycket och Anna hade med dom två första böckerna i serien Vampire Academy. Först fatta jag inget på dhampirer och moroi men man lär sig ganska snabbt. Böckerna är fängslande och otroligt spännande. Rekomenderar verkligen de här böckerna för alla! Kom bara ihåg att börja med första boken, alltid bäst så! :)
 
Här är 4 boken & 3 boken på bild som jag lånat från biblioteket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0