Fredag i korthet

Helloij!
Fredag och en helg framför, länge sedan jag senast suttit hemma en fredag kväll. Har dock hunnit med lite möjligt. Körde med snöskoter till stallet, gick helt okej. Stötte på några små problem, egna misstag.. Stannade på en isfläck för att kolla ifall det kommer några bilar, förtåss så går det ingenstanns då jag vill frammåt. haha, ganska komiskt egentligen.. Men till stallet kom jag. Red Rebella en sista gång. <3 Fina ponnin, kommer sakna alla vid stallet så otroligt.. :( Körde på 18 minuter hem, vilket är ganska snabbt tycker jag. ;)
Har hunnit städa också. Behövdes, kunde knappt andas i rummet längre. 
 
Imorgon ska vi till kalajoki.. wihuu.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0