Boxernånting

Idag hade vi sjukt tung gymnastik lektion.. Är riktigt sjuk överallt.. :( Men bra med träning. Efter skolan for jag också och rida med Fanny, och då fick jag träna andra muskler.. 
Något som jag märkte idag var då vi skrittade av hästarna i skogen och var tvungna att rida en bit längs vägen. Det var ganska mycket trafik just då eftersom folk skulle på träningar i bollhallen. Men ALLA som kom imot oss så saktade av farten och körde försiktigt om oss. Ett riktigt bra PLUSS! Här är människorna iallafall försiktiga då det kommer till hästar i trafik. Sådär annars så var ridturen iskall och jag var halft en levande ispinne då vi kom tillbaka till stallet.
 
Nu ska jag lägga mig, klockan e snart 11.. Shit! Jag som skulle börja med att gå och lägga mig klockan 9 på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0