Bloggning på G

Jag hade ju sakt att det skulle uppdateras bra från resan.. Dock blev det ju inte riktigt så på grund av att vi hade så dåligt med internet tid. Speciellt under andra veckan på Karon. Vi hade några dagar som det regnade tyvärr. Men sådär överlag så var det no riktigt bra. Vi var på nån båtutflyckt som var riktigt lyckad. Jag ska även visa bilder, dock har jag dem inte på den här datan. Men dom kommer upp i ett annat inlägg. Jag saknar Thailand något otroligt, speciellt i -10 kyla.. :S 
Vi fick våra betyg idag i skolan. Är nog inte så nöjd, och så var det ett ämne jag inte fick nått vitsord i. Förstår inte riktigt varför. Ikväll blir nog en tråk kväll tror jag, ska dock sköta kidz i en timme. 
 
Fml, färgen håller på och försvinner redan. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0