Sommar

Under sommaren har iaf inte jag så mycket blogglust. Vill ju lixxom inte sitta inne på datan då det är fint väder ute. Ifall jag sitter på datan så kollar jag typ mest serier. Dessutom känner jag att ni inte är så intresserade av att läsa om att jag ligger och pressar i solen eller är med kompisar.
Men ifall det är så att ni vill veta alltmöjligt så ska jag förståss fixa det, men eftersom ni läsare inte verkar ha så mycket åsikter så.. ;)
Jag bloggar för att jag tycker det är kul, att ibland skriva av mig och dela mina åsikter. Det är inte så att jag bloggar för att bli stor, inget jag skulle klara av eller vilja göra heller. Jag tycker det är mysigt och kul att blogga. Och något av det roligaste är att kolla tillbaka någon månad och se vad man gjorde då. :D
Så bloggar gör jag för min egen skull, men förståss så om det är nån här som har någon åsikt om något eller nåt som ni tycker borde ändras så skicka iväg en komentar. :)
 
Jag ska försöka uppdatera mera, för er, och för min skull. puss <3
 
Jag under tiden jag var platinablond.. ;;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0