Samsung

Jag har en samsung galaxy s plus eller något ditåt som mobil. Den har endast några små sprickor som int stör alls i användningen och har hållit bra i snart 1 år. ;) Bra för att vara mig iaf.. Men nu har den börjat hacka upp sig, vilket är väldigt jobbigt så jag har börjat fundera på att köpa nån ny mobil. INGEN iphone tror jag eftersom dom håller så dåligt.. ;) Har jag fått lära mig av annas iphone.
 
Vad blir min nästa telefon? Samsung säkert, hade velat ha lumia ifall de haft tillgång till instagram men nehe.. Så ingen Lumia för mig iaf så länge som IG är stort. 
Några tips på bra telefoner, med BRA kamera? :)
 
En gullig häst får pryda detta random inlägg om min jobbiga telefon..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0