Myggor, knott och alla ni små äckel saker

Något jobbigt med sommaren är alla myggor, knott och andra flygande blodsugande djur. Jag har under hela min livstid reagerat väldigt starkt på dem. Mina ben har alltid varit värst av alla barns ben, eftersom myggbetten kliade så mycket. Än idag kliar myggbetten något otroligt och sväller upp, men jag försöker iaf att inte klia på betten. Vilket är väldigt svårt. Jag har någon slags gel att sätta på betten som ska ge en lungande effekt, men det fungerar inte länge.
För att jag ska klara nästavecka i myggparadiset där vi bor så lovade pappa att köpa någon allergi medicin och jag hoppas sååå att det ska hjälpa! 
Sara = krankmat typ
 
Nu ska jag snart åka iväg, kommentera gärna något sött på bloggen, så blir ja riktigt glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0