Klacken party!

Tänkte skriva lite mera om klacken partyt. Det var riktigt kul, massor med folk och vänner. Wc kön var alltid lång och jobbig haha.. Det fanns folk som var lite fööör fulla, men annars tycker jag inte det var många som var super fulla. Jag missade nästan hela Lindas framträdande, då var det ännu inte så mycket folk där. Men då markolio spelade, dåååå fanns det massor med folk. Jag & joel kom in just då han skulle börja spela och efter en stund hade vi lyckast komma i mitten av publiken ganska långt fram. Men eftersom jag är så kort så såg ja ändå inte så mycket. x) Ibland lyckades jag se lite av honom och då jag blev upplyft såg jag också. :D
Från mittren av bilden lite frammåt, där någonstanns stog vi. Att 2000 personer trängs i den lokalen så är ganska otroligt. Varmt och svettigt och stökigt blev det, men kul ändå! :D
 
Efter att Markolia sjungit nån låt så kom det plötsligt nån man som folk höll upp i luften. Jag var livrädd att han skulle ramla på mig så jag försökte slippa att vara rakt under honom. Nångång rörde jag nog i honom ändå. Nästa dag säger anna att det var Markolio, shit va coolt alltså. Jag som var rädd för honom.. hahah
 
Klacken var helt super kul och nästa år kommer jag garanterat att vara där också! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0