Brist på att göra

10 saker jag tycker om:

1. Mina vänner

2. Godis

3.Hästar

4. Min kamera

5. Sommarlov ;)

6. Shopping

7. Festa

8. Att fotografera

9. The vampire diaries

10. Terjärv ;)


9 saker jag tycker mindre om: 
1. Myggor

2.Knott

3. Moppar som går sakta

4. Dålig musik

5.Spotify reklam -.-

6. Att stiga upp klockan 6 på morgonen

7. Folk som ljuger

8. Att städa

9. Att bädda sängen

 

8 favorit plagg:

1. Min skinnjacka

2. Mina svarta jeans, som börjar bli väldigt använda..

3. Piken från aukia

4. Maxi klänningen jag hade på mig idag.

5. Spets tröja

6. Sticka tröja från JC

7. Ett kaki grönt linne

8. Mina ridbyxor


7 saker jag vill göra i framtiden:

1. Vara frisk

2. Ha en man som älskar mig

3. Få barn

4. Ha hästar

5. Lyckas med min arbets karriär

6. Vara lycklig

7. Ha mycket pengar

6 saker jag ska göra sommaren 2013:

1. Festa

2. Sola

3. Mysa

4. Träffa nya människor

5. Kolla fotboll

6. Blogga

5 saker jag är rädd för:

1. Mörker

2. Ormar

3. Att vara sjuk

4. Döden

5. cancer


4 ord som beskriver mig:
1.Spralli

2. Pratsam

3. Glad

4. Oftast snäll ;) 

3 saker jag ser fram emot:

1. Hitta en killä ;)

2. Flytta till nyhuset

3. Börja i gymnasiet.


2 älskansvärda filmer/serier:
1. Grey's anatomy & gossip girl

2. The vampire diaries

1 bra låt:
1. Ask Embla - Fathers eyes

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0