Shopping

Tänkte visa några tröjor jag köpt nu under senaste tiden.. Några var dock i tvätten och så hittade jag inte den ena... Hehe.
Den här tröjan köpte jag idag i stan. Eller jag fick den av farmor. O:) Den är från H&M och kostade ca 20 euro.
Den här tröjan köpte jag på julrean. Dock var den inte på rea.. :P Den är från Lindex och kostade ca 25 euro.
Spets <3
Den här bling bling/ glitter glitter tröjan köpte jag på rea från H&M, 15 euro fick jag den för.. Jag tkr den är ganska snygg på. Glittrar iaf något otroligt!
 
Den här toppen kom i måndags på posten från Nelly. Den är lite kortare och kommer bli super snygg med höga midjeshorts i Thailand. :D Kommer inte ihåg vad jag betalade för den. 
På den här bilden syns lite av den kortärmade skjortan som jag också fick hem från Nelly. Den var lite dyrare, men jag gillar den verkligen! :D Nu är den dock i tvätten eftersom jag lyckades klotta smink på den. O:)
 
Är nog nåra tröjor jag glömt.. Men dessa fick ni nu iaf se, vad tyckte ni om mina köp? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0