RIDIT!!!! :D

Var till stallet idag. Verkligen länge sedan sist! :( Fotade först alla ponnisar och sedan red jag tillsamans med 2 andra flickor i terräng me ponnisarna. Red barbacka och det var verkligen härligt. Vi skrittade mest för vi hade en liten dräktig ponnydam med oss som inte riktigt höll samma takt som dom andra. ;) Rebella som ja red var pigg och glad av att få komma ut. Lika glad & nöjd som jag. Efter ridningen så kände jag något otroligt av träningsvärk i benen. Ett till bevis på att ridning inte bara är att sitta på en häst. 
 
Sista bilden är inte redigerad alls. :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Var redigerar du dina bilder? :)

Svar: Det är inte jag som redigerat dessa bilder. Emelie har redigerat dessa. Men vi redigerar båda i PS :)
Sara Forsberg

2013-01-13 @ 00:47:06
URL: http://greenphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0