Onsdag

Pappa & ja fixade maten idag. Mamma jobbade. Eller jag gjorde inte så mycket, gjorde en riktigt god mozarella sallad. Efter det åkte jag iväg ti faster med  dop bilderna.. Jag stannade där hela kvällen. 
I skolan var vi på studiebesök till närvådare i pedersöre. Det var riktigt roligt, och jag kom nog på att jag inte ska gå direkt till närvårdare nu iaf. Kanske möjligen efter gymnasiet till sjuksköterska, vet inte.. Jag får ju iaf 3 år till att fundera på det nu istället. Möjligen 4 år om jag väljer kombi.. Tror faktsikt det lutar mot kombi studier nu. :) Då två till ganska svåra beslut. Ska jag läsa tyska & långmatte? Jag har väldigt väldigt DÅLIGT språk huvud. Är riktigt dålig på engelska och även finska fast jag är två språkig. Jag har inte tyckt att matte varit sp svprt i högstadiet, eller jag har nog aldrig tyckt att matte har varit svårt. Men nu under den här perioden så fattar jag typ ingeeet. Så ifall det fortsätter såhär i nästa period så tänker jag nog välja kortmatte. Då kanske jag ska satsa på tyskan i stället & så kanske jag kan välja några ämnen som har med försäljning att göra? Nåja, får se hur det blir. :)
 
Nu ska jag ringa Brunelli. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0