Bikini + tröja

Från nelly kom då två bikinier och en tröja som vi beställt nångång tidigare men inte kom då. Jag är helt kär i den ena bikinin! Den e underbar! :3 Tröjan från Issue 1.3 är av jätte mysigt och skönt material, så den kommer vara mysig att ha i skolan. På bilden ser ni också att den är lite extra. 
 
Det här är alltså tröjan från Nelly av märket Issue 1.3 typ. Den var på 50 % rea då jag beställde den så det lämnade endast ca 25 euro som pris. Härligt material! Favorit tröja för tillfället! O:)
Denna bikini beställde jag nedre delen fel storlek så vet inte säkert om jag tänker behålla. Därför är lapparna kvar. :P Men jag tror nog jag tänker behålla den. Gillar spetsen på den. ;)
Här är min nya favorit bikini som är helt undärbar! Älskar verkligen överdelen. Härligt med paljetter och så sitter den jätte bra! :) Dessutom var den billig eftersom den var på rea. <3
Riktigt glittrar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0