Skön helg

Har varit hela helgen hos Anna. Vi har haft det riktigt mysigt och skönt hela helgen med massor av hästar och frisk luft. På fredag red jag hugo & anna mir. Vi red lite på ridplan och for sedan och galoppera i snön. :D Hugo tyckte det var tungt. ;)
Lördag så for vi till manegen från morgonen och red. Hugo var lite lat i början men blev bätre efter lite galopp. Sedan blev han seg igen då han blev trött.. :D Vi var ute flera timmar den dan. På kvällen kolla vi bara film och hade mysit.
Söndag. Anna hade hoppträning i Lehtimäki. Så vi fick stiga upp lite efter klockan 6 på moron..Fyy, men det var riktigt roligt att kolla på då dom red för Henkka. Då vi kom hem så fick jag övertalat trötta anna att vi skulle tolka med Hugo. Haha det var riktigt roligt! :D Och ponnyn fick verkligen motion. 
Då vi kom in hade vi varit ute med hästar i 11 timmar. Vi hann vara inne kanske en timme så skulle vi ut och dra ut en kalv som hade dött i kon.. Jag tyckte så synd om kon, men hon klara sig som tur! :)
 
Min undebara hund fick komma på bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0