frågor

VEM
 
Vem önskar du var med nu? En egen häst. 

Vem fick du senast sms av? - fammo

Vem ska du träffa idag? - Julia & Anna säkert

Vem ringde du senast? - fammo

Vem saknar du? - Anna H

VAD

Vad åt du senast? - oboy & mockaruta

Vad har du på dig just nu? - huppari & farkkuna

Vad hör du just nu? - Lydia som sjunger.. -.-

Vad har du på fötterna? - strumpor & sockor

Vad för sjukdom hade du senast? - feber

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? -  ork int skåda

Vad ska man göra för att imponera på dig? -  va sig själv

Vad brukar du göra när du får tråkigt? - kolla film :)

Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - var säkert spänd inför thailand resan

VAR Vart går din drömresa?- åh just nu thailand <3

Var är din mobil? brevid datan

Var har du köpt tröjan du har på dig? - beställt via stallet

Var handlar du mest? - Nelly, aukia lindex alla möjliga butiker dom tre är iaf mina favortier. :)

Var är din mamma just nu? - hemma

HAR

Har du några piercingar? Var? öronen och ska göra i naveln

Har du piercat dig själv någon gång? - nee

Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? -  pass

Har du något stort ärr? - stort och stort, tillräckligt så att det stör..

Har du varit kär på riktigt? - kanske dee

Har du sagt jag älskar dig till någon?- ´ja

Har du allt du önskar dig? - nee

HUR

Hur är du i skolan? - beror på, ibland riktit seriös ganska sällan dock..

Hur många har du varit tillsammans med? - paass :S

Hur svarar du i telefonen? - Hallå

Hur ser folk dig tror du? -  bitch.. haha nä int vet jag, beror på om dom känner mig ellr int :D

Hur var du som person för två år sedan? - jag var nog ganska omogen hästnörd :D

Hur var du som person för ett år sedan? - lat och glad

ÄR

Är du nöjd med ditt utseende? - nej

Är du singel? - ja

Är du beroende av nikotin? - nee

Är du kort? -  joo :(

Är du åksjuk? - sällan..

Är du helsvensk? - nep

Är du allergisk mot något? - nää, inte längre. :)

Är du bra i skolan? - jag var, men inte längre.

SKULLE

Skulle du vilja vara känd? - lite känd sku va kul ;) Men säkert jobbigt i längden.

Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - jaa

Skulle du vilja tatuera dig? - ja :D

Skulle du kunna pierca dig någonstans? - oja

Skulle du kunna adoptera? - jaa

Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? -

Skulle du kunna donera bort ett organ? - Ja

Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nåja :)

 

Jag i början av 8:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0