Frågor jag lånat från DV

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1-2
Vad tycker du om kärlek? svårt men underbart
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? allti ibland
Har du svårt för att bli kär? jaa
Är du singel? japp
När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:

Gjort något riktigt dumt? jo de har jag..

Gjort något du verkligen ångrar? jaa..

Åkt ambulans? ne
Åkt polisbil? ne
Gjort nåt olagligt? Jaadå
Fått din mamma att gråta? haha vet int :D nee ja e jo snäll ;)
Slagit ner någon? haha jo
Skämts över dina föräldrar? JA
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? klart!
Dricker du? vem i världen dricker int?
Vad hatar du verkligen? Kallt väder, avundsjuka
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ne
Vill du gifta dig? int nu
Vill du ha barn? int nu

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? 
jag
Såg dig gråta? hm på textil då ja tänkt på na som sked i helg o blev lika arg igen.. :D
Fick dig att gråta? han som for me snöskotern -.-
Du gick på bio med? kmr int ihåg..
Sa någonting till dig och vad var det? Lydia " ja lagar på basto nu "

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ne
Kramat någon? jo
Pussat någon? ne
Köpt någonting? jo, ett kex <3
Sjungit? 24/7
Saknat någon? aa :/

JAG HAR:
Digitalkamera? japp
Systemkamera? jopp
Telefon på rummet? jepp
Egen dator? jupp
Könssjukdom? näpp
Bra kompisar? Jaa.a

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0