Sommar

Sommar - årstiden som alla väntar på, eller nästan alla. Tror de flesta känner igen sig med pratet om att nästa sommar kommer bli såå bra. Man planerar alltid massor med saker man ska hinna med och uppleva. Oftast hinner man inte med allt man planerat, men hur som helst hinner man med massor av saker ändå. Saker man kommer minnas resten av livet. 
Sommaren 2013 var riktigt bra då jag tänker efter. Vissa saker gick inte som vi väntat oss. T.ex midsommaren blev helt emot vår planering, men ändå hade vi otroligt kul. Jag tillbringade otroligt mycket tid med Anna och vi levde så otroligt kul singel liv båda två. 
Jag kan bara vänta och se framemot nästa sommar då vi är ett år äldre, lite smartare och kommer att ha minst lika roligt som sommaren 2013.
Hahaha, mina skor efter Klacken... 
Fortsättning på sommarbilder kommer i ett annat inlägg..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0