Sjuk på riktit

Vet inte om jag kommer gå till skolan imorgon heller. Jag trodde stegringen på morgonen bara var sådär plötslig som skulle gå om på typ några timmar. Men nu känner jag mig mycket sämre än i morse. Har super jobbig huvudvärk och känner mig trött och hängig. 
Jag vill egentligen inte missa skolan, eftersom vi snart har provveckor och jag vill inte vara borta från lektionerna.
 
På torsdag ska jag på polisföhör, ska försöka orka skriva mer om det i ett inlägg som jag redan påbörjat.
Behöver verkligen få färga mina ögonbryn..

Kommentarer
Postat av: Anonyym

Vad ska du polis anmäla? :O

Svar: Har redan polisanmält, ska på polisförhör.
Sara Forsberg

2013-12-02 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0