När man har tråkigt

När jag har tråkigt, sätter jag mig oftast vid datan och loggar in här på blogg.se. Ibland känner jag för att skriva något, ibland så kollar jag bara statistiken. Min blogg - min text - mitt liv. Jag tycker om att blogga. Jag gillar att skapa reaktioner och har massor med åsikter. 
Dessutom det här med facebook, känns nästan som om man inte får uppdatera där längre. Ända som finns på min facebook e typ ask.fm länkar, spelförfrågningar och några nya profilbilder. Därför är det bra att ha en blogg, där man bara kan skriva ut det man tänker och känner utan att få dom där bitchiga komentarena för att man satt ut en ny status på fb. Dessutom väljer ni själva om ni vill läsa, inget jag tvingat på er. ;)
Bloggar är ställena där man berättar om sina liv, där dom som vill får gå in och läsa. Facebook är stället där man byter pf bild och chattar. Ungefär så känns det, fb har blivit så himla tråkigt. :/
 
Nu ska jag sätta på musik, äta godis och ha mys. :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0