Mycket skola nu.

Känner att det blir väldigt mycket skola nu här i bloggen. Tyvärr, haha typ tråkigast som finns att läsa om. Meeen eftersom jag har provveckor så kretsar mitt liv kring dessa böcker, även fast jag typ 24/7 håller på med annat och sedan i sista stund stress läser. Nu på fredag har jag fysik prov, kan säga att jag fattar noll. Vet inte om jag klarat av att räkna en ända uppgift helt själv under hela kursen. O:) Men fysik är verkligen inte mitt ämne, tror nog alla som känner mig har märkt av det. Som sagt så har jag fysik prov på fredag men imr så ska vi med lucia gänget på något uppdrag och skolning så min kväll kommer gå åt där. Troligen är jag hemma efter åtta och kommer nog inte orka läsa på något prov då. Alltså borde jag läsa ikväll, men såklart har jag inte äns börjat än. 

 kan säga att i stället för att plugga så börja jag kolla genom thailand bilderna.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0