Lördagen

Bloggade aldrig så mycket om vad jag gjorde i lördags, updaterade med bilder men ingen text. Så tänkte ta och skrvva lite plus lägga upp massor med bilder.
Vi for iväg klockan 8 på morgonen mot karleby. Första stället vi skulle sjunga på var en julmarknad. Sedan fortsatte vi på olika pensionärshem och var på en annan julmarknad i stan. Runt klockan två kanske, for vi till Amarillo och käkade riktigt god mat. Jag bestälde nötytterfile, helt perfekt stekt råder er att ta medium. ;)
Efter det så fortsatte vi runt till olika ställen. Vi fick lite paus i en timme och satt du vid media cafe i stan och drack kakao och åt lite. Efter det blev det dagens höjdpunkt då vi sjöng strax innan Tiikerit hade match i stan. På läktaren satt 800 personer så det var en aning nervöst. Men det var en härlig stämning. Efter det fortsatte vi till Terjärv kyrka och medverkade i en julkonsär. Efter konsären fick vi åka hem, jag hade jäkligt bråttom med att hinna på julfest. Bytte kläder och sminkade mig lite, så småsprang jag iväg i kylan. Blen väldigt sen natt, men rolig. :)
Lucia dagen i bilder.. :D
Ifall nån inte vill vara med på nån bild, säg till åt mig så tar jag bort bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0