Helt okej dag

Jag tycker inte den här dagen har varit så jobbig , även fast det kanske lät så i förra inlägget. Skoldagen kändes snabb och jag har faktiskt haft det ganska roligt tsm med lillsyrran. Tyvärr är jag fortfarande inte klar med inlämningsuppgiften men jag vet inte heller riktigt vad det är meningen jag ska göra? Står ingenting på Wilma heller.. Men jag får göra den klar i skolan imorgon eller så efter, vet inte när den senast ska vara inne. Som ni märker vet jag inte så mycket, och alla människor säger olika saker. Har fått höra att det är en recension jag ska skriva medan andra säger att jag bara ska svara på två frågor. Svårt dethär..
Men utan allt plugg så har den här tisdagen varit bra, hoppeligen kommer jag vakna med lite träningsvärk imorgon också. ☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0