bubäblä

Min morgon:
Vakna runt 9 imorse, käka morgonmål och duscha. Bestämde mig plötsligt för att jag ska gå ner i vikt, kände mig som värdens tunna. 
Så jag börja planera vad jag skulle göra, äta mindre och nyttigare plus träna mer. Bytte om till bekvämare kläder och hämta pappas tyngder, satte igång. Såklart så ropar mamma att jag måste stryka kläder, snäll tjej som jag är så lämnade jag mitt tränande och gick för att stryka kläder. Det gick inget vidare strykjärnet läkte vatten överallt och jag flippade. Visade sig tillslut att mamma dragit ur strykjärnet eftersom hon inte trott att jag skulle stryka något. Så där stog jag med ett strykjärn som det rann vatten ur och en genomblöt skjorta. Fml lixom. Nåja, tillslut fick jag strykt mina kläder och kunde gå tillbaka till det jag börjat med. Dock hade jag en hemsk träningavärk i låren sedan tidigare så jag fick använda lite fantasi och googla för att hitta rövövningar som inte dödade mina lår samtidigt. 
Efter en halvtimme kände jag att det räckte, var så sur så tänkte att jag tar en lång promenad med hunden efter maten istället.
Nu ligger jag död under täcket. Min livslust är slut för tillfället. Som tur kommer den antagligen tillbaka nångång då jag orkar stiga upp och göra något.

Tack och hej nu har jag klagat tillräckligt för den här gångeb. Nästa gång ska jag försöka att inte klaga. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0