att gilla och ogilla

Alla har dem som de gillar mer eller mindre. Även fast det finns nån du inte tål, snälla låt det inte ta över ditt liv. Istället för att prata skit om den ogillade människan så strunta i hen istället. Du kommer ingenvart genom att hata hen. Det ända du sprider är negativ energi och ingen vill lyssna på någon som bara pratar skit om andra.
Vi tjejer är experter på att ogilla varandra, speciellt i högstadiet.. Haha, måste vara den jobbigaste tiden i livet. Men jag känner iaf av att det är ganska över. Ingen är perfekt och jag säger absolut inte att jag är det heller. Men jag blir så led människor som fortsätter prata skit utan att ha någon som helst anledning till det.
Nu ska jag sluta skriva inlägget innan jag skriver för privat, men jag tror att nån ska tänka efter lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0