aifoun femma

Har haft min Iphone i kanske två månader och jag älskar den. Men det jag tänkte skriva om är det här med hur försiktig man är. Läste på kissies blogg att hennes iphone 5s hade spruckit efter 5 veckor då hon fällt den i golvet. Jag skulle nog börja gråta om det hände min. Kommer ihåg under första veckan då jag hade min så var jag riktigt otroligt försiktig och tappade den aldrig. Nu däremot är jag inte alls lika försiktig med den längre och har tappat den flera gånger. Jag har ju en försäkring på min så om den spricker så får jag en helt ny. Men ändå så skulle det vara jobbigt och säkert skulle jag vara tvungen att vara utan telefonen en tid.
Hur som helst efter att hag sett kissies bild kommer jag försöka vara lite försiktigare i framtiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0